środa, 22 lutego 2012

Plan filmowy "Rozmowa"

W dzień kota, czyli 17 lutego był drugi dzień zdjęciowy do etiudy Nicholasa Dackharda, z którym miałam okazję już wcześniej pracować przy etiudzie "Światło". Jako że Nico jest osobą lubiącą bardzo różne wybuchy, efekty specjalne i inne militarne klimaty, miałam możliwość wreszcie się pobawić i pocieszyć, bo jednak taka gratka nie trafia się często.

Tego dnia nie było najcieplej, a śnieg który spadł był mokry przez co i ekipa od stania w miejscu i aktorzy, którzy musieli albo się czołgać w śniegu albo na nim siedzieć strasznie zmarzli. Jednak nic tak nie motywuje do działania i podejmowania szybkich decyzji na temat wyglądu sceny jak nieprzyjazna pogoda. 

Zdjęcia z pierwszego dnia planu mam nadzieję zamieścić jak najszybciej, jednak mój aparat odmówił posłuszeństwa, więc musiałam się posłużyć aparatem kolegów z planu z grupy rekonstrukcyjnej - czekam na fotki, które robiłam ich aparatem. 
















W zdjęciach brali udział:
Nicholas Dackhard
Łukasz Suchocki
Michał Krzywicki
Piotr Domagała
Joanna Wasilewska
Bartek Białobrzeski 

2 komentarze: